tirsdag 14. mai 2019

Kjære konfirmant

Endelig er jeg tilbake igjen etter et par måneders pause pga flytting og jobb - og jeg startet opp med et konfirmasjonskort :)
Konfirmasjonene er i full gang over hele landet, men er du ute i siste liten med å lage et kort til neste helgs konfirmant, så har du her et tips til et kjapt og enkelt kort.



Jeg har brukt en ny serie med mønsterark fra Kaisercraft som heter Wandering Ivy Paper  - der var det noen nydelige ark i en skjønn grønntone som jeg ville bruke.
På det bakerste arket med de store "dotsene" så var det litt shimmer i de, noe som ga en kul effekt.


Som mønsterark nr to brukte jeg et litt mer nøytralt ark slik at teksten kom godt frem. Jeg har brukt Papirdesign sin nye stempelplate, Konfirmanten. Den har masse kule konfirmasjonsstempler som passer både til jente og gutt :)
Jeg har dekorert med Mathia blomster , bånd og enamel drops .
(alle produktene er linket til Hobbykunst sitt vareutvalg, da dette er et DT bidrag )


Sånn kan det lages et kjapt og enkelt, men likevel dekorativt konfirmasjonskort.

Skrevet av Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar