torsdag 7. februar 2019

Vinterlig blomsterkort

Det var disse blomstene mine da - når jeg først fant fram blomstene så kunne jeg likegodt lage opp noen kort. Og dere ble advart om at det ville komme noen blomsterkort i bloggen :p
I dag har jeg brukt juleark med gullshimmer og laget et litt vinterlig blomsterkort. Og joda, jeg vet at sommerfuglen ikke passer inn i vinterkort men det var denne sommerfuggel i vinterland da...


Har revet opp mønsterarket for å få det i ujevne lag nedover og har bygd opp oppover så lagene syns.


Siden det var litt gullshimmer i arkene så tok jeg det igjen i blomstene. Tvinnet litt gulltråd rundt blomstene og la til noen flere gulldetaljer.


Teksten er fra Papirdesign.
jeg har også tatt på litt glittersnø på blomstene for å få litt vinterlig trekk over de. 


Limte på noen halvperler og så var kortet ferdig.

Stempelklem fra Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar