søndag 6. november 2016

Julekort med snøfnugg

Har fått helt illa på å lage disse snøfnuggene, men jeg har ikke fått blogget de forrige kortene jeg har gjort det på.
Men i helgen var jeg på Totentreff, og da fikk jeg laget et kort til med disse diesene.
Sånn ble kortet seendes ut: 


Snøkrystallen litt mer detaljert:
Jeg har brukt tre krystalldieser fra Joy Craft. Etter at jeg har stanset de ut, har jeg brukt Frantage med blåskimmer på krystallene, så har jeg laget detaljer med snowflakepaste, som jeg igjen har drysset med Diamond Dust. Utrolig kul effekt på snøkrystallen.
Har brukt god jul diesen fra Kaboks, jeg syns den er så nydelig <3
Litt snowflakepaste på bølgepappen og :)
Iskrystallene er dieset ut i hvit glitter mosegummi, noe som også vle utrolig kul effekt :)

Jeg deltar i utfordringen hos Kaboks med kortet:  Jul i november


Stempelklem fra Anita










4 kommentarer:

  1. Rett å slett nydelig <3 Dette kortet er utrulig vakkert <3

    Tuuusen Takk for at du deltar på utfordringen til kaBoks, klem fra DT A. Silje Kristin

    SvarSlett
  2. Nydelig kort, og digger hvordan du har brukt bølgepapp under. Det fremhever snø krystallene veldig, og de var jo veldig vakre.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  3. Sikke et smukt julekort. Jeg er vild med din embossing af snefnug, det giver en super lækker effekt. Held og lykke i Kaboks udfordringen. Hilsen DT Gitte

    SvarSlett