søndag 11. september 2016

Blomsterkort


 Jeg har brukt en serviett som utgangspunkt under "blomsteroppsatsen"



 Som tekst har jeg brukt en dies fra Kort og Godt som jeg syns er så fin :)



Nærbilde av noen av blomstene - jeg har brukt en blanding av det jeg har liggende :)


Jeg må bruke en eller annen form for resin figurer, favorittene mine er fra Prima.
Disse sommerfuglene har jeg nå begynt å gå tom for, så disse brukes med omhu :)



Takk for at du titter innom bloggen min, legg gjerne igjen et spor så jeg kan titte innom bloggen din og :) 

 Stempelklem fra Anita


5 kommentarer:

  1. Lekkert kort du har laget. Så koselig at du har børstet støv her inne. Gleder meg til fortsettelsen 😃

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    2. Tusen takk :) Det er jo veldig koselig å ha en aktiv blogg, og når man er kreativ og lager kort så tar det jo ikke lange tiden :)
      Håper å se noen kort fra deg fremover på bloggen din og ??

      Slett
  2. Så mange flotte blomster du har satt sammen. Fint med de hvite trådene du har brukt.

    SvarSlett
  3. Tusen takk - det er kjøpt fra blomsterbutikk, de bruker det til pynt i bukettene sine. jeg husker bare ikke hva det heter :)

    SvarSlett