søndag 20. november 2016

Nostalgisk julekort

I dag har jeg laget et julekort med motiv fra Pion og selvfølgelig med ark fra Pion.

Kortet er i en nydelig dus blågrønn farge, med vinterlige detaljer

Jeg brukte noen store blomster og bær som er kjøpt fra Wild Orchid Crafts.
Blomstene og bærene fikk seg en runde med snø, før jeg la på løse snøflak ovenpå.
God jul dies fra Kaboks ble teksten på kortet

Øverst på kortet gjorde jeg det samme som jeg gjorde på blomstene - brukte snø og la snøflak ovenpå, for å få en utrolig kul effekt.

Jeg falt fullstendig for dette motivet fra Pion og jeg har brukt dies fra Spellbinders for å lage en ramme rundt motivet.
Snøkrystallen på høyre side er en dies kjøpt på Ebay.

Jeg deltar i disse utfordringene med dette kortet :

Scrappegarasjen : Jul
Kaboks: Jul i november
Hjerteboden: Jul

Stempelklem fra Anita

6 kommentarer:

  1. Godt å se deg i bloggverden igjen, et aldeles nydelig og nostalgisk julekort. Effekten med snøflakene ble utrolig kul. Takk for at du leker sammen med oss i KaBoks.

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert julekort og likte godt snødetaljene dine:)
    Takk for at du scrapper med oss i kaBoks, DT Bente:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort med stemning ♥
    Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring :)
    DT-Audhild ♥

    SvarSlett
  4. Dette var virkelig lekkert. Alt passer så godt sammen at man kunne beundret det i times vis.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  5. For et nydelig kort, skikkelig harmonisk å gav en skikkelig julefølelse. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Jul. DT Monica

    SvarSlett
  6. Nydelig! Fantastisk flott følelse jeg fikk av dette kortet:)
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett