mandag 21. november 2016

C&S Julekort

Noen ganger så er det veldig deilig å lage litt enklere kort, som vi kaller for Clean and simple.
Dette julekortet bare falt på plass mens jeg satt og lekte med noe som egentlig skulle bli noe helt annet..

Hele kortet er bare hvitt og gull. Lampa skjærte litt i kortet når jeg skulle ta bilde, derav glimtet på siden.

På bakgrunnsarket har jeg brukt Frantage, her i gull og hvitt. Det ga en utrolig kul snøeffekt

Jeg digger denne diesen fra Kaboks, og venter i spenning på en konvolutt derfra med noe jeg har bestilt :)

Juletreet var en utrolig kul dies som gjorde hele kortet :)

Lagde en variant i grønn med glitterark..

Og et i lilla..

Jeg deltar i utfordringen hos Kaboks : Jul i november

Stempelklem fra Anita

3 kommentarer:

  1. Så fantastisk fine CAS kort, elegante og lekre, og frantage er jo et must. Det setter prikken over ien. Takk for at du deltar hos oss i KaBoks.

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort! Det ble skikkelig lekkert med framtage på bakgrunnen, som en liten kontrast til det veldig "rene" ellers på kortet.
    :)

    SvarSlett
  3. I luuuv it. Det enkle er ofte det beste nemlig ;-) Og måten du har brukt frantagen på får det nesten ut til og se ut som treet har ristet av seg snøen.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett