torsdag 10. januar 2019

Min gode venninne

Jeg har bestemt meg for at i år så skal bloggingen prioriteres og gjøre til en vane.
Det burde ikke være noe som tar så lang tid, men noen ganger er den verre enn dørstokkmila :p

Første kortet jeg har å vise frem er et kort hvor jeghar brukt stempler fra månedspakken til Hero Arts.  Det er et løpende abonnement som går til man eventuelt sier det opp, og hver måned får man så stempler, dies og noe ekstra med i månedspakken.
Dette er fra en av høstens månedspakker, jeg tror det var september 18 pakken.




Jeg har stemplet opp et par motiver fra pakken og embosset de med Nuvo Bronze embossing. Så fargela jeg med copic og brukte disse fargene :
Grener, vase og "kongler" : E 71, E74, E77 og E79.Over "konglene" tok jeg V17 for å få en kontrast.
Blader : R49, YG67, YG63, G24 og G85.

Bakgrunnen er laget med en stensil fra Tim Holtz og Distress.
Tekststemplene er fra Papirdesign :)

Stepelklem fra Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar