torsdag 24. januar 2019

Blomsterkort

I dag blogger jeg et kort hvor jeg har fargelagtog lekt meg med noen nye tusjer, nemlig ZIG Clean Color Real Brush. Og det var moro, så det blir ikke siste gangen jeg leker meg med disse tusjene.
Jeg stemplet opp motivet  Lily Bouguet fra Picket Fence - det var så stort at det kan man bruke som hovedmotiv på et 6 x 6 kort. Det er jo helt perfekt :)


Jeg stemplet motivet opp på akvarellark, Solo Gayo kartong.
Den er helt fantastisk å jobbe på og resultatet blir bra hver eneste gang.
Motivet er stemplet med Versafine.
Siden jeg har stemplet på akvarellark som har litt struktur, bruker jeg Mistien så jeg kan stemple over flere ganger for å få et klart trykk.


Fargene jeg har brukt til å fargelegge med, er :
Blomstene : 083 Lilac og 080 Violet
Bladene : 040 Green, 041 Green light, 043 Olive green
Rundt motivet : 036 Light blue


Jeg gikk over flere ganger med fargen på blomstene og bladene for å få skygge og dybde. Dro fargene ut med litt vann ut mot kanten.


Tekststempelet er fra Papirdesign og er på platen Bursdagshilsen.


 Kartongen jeg har brukt under motivet er også fra Neenah.

Stempelklem fra Anita 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar