fredag 13. oktober 2017

Å møtes over en kaffe..

Det har kommet en ny serie med ark fra Papirdesign som heter kaffepause , og disse måtte jeg bare leke meg med :) 
Jeg digger disse stemplene og arkene til, og ser for meg at det kan lages mange kule scrappeprosjeter med disse.

Det ble et kort i kjent stil fra meg - men jeg syns de er så morsomme å lage og de blir jo fine :) 


Jeg har brukt mathia blomster  som dekorasjon på kortet og under blomstene ligger en av mine absolutte favoritter, blomsterranke dies fra Rayher. Den er aå anvendelig og kan brukes til absolutt alt, så er det en dies du skal investere, vil jeg absolutt anbefale denne. 

Nærdetaljer av mønsterark og blomster 

Jeg har brukt tekst fra platen Kaffe som også er fra papirdesign. Som base rundt kortet har jeg brukt en oval dies diessettet Double Stitched Oval  fra Rayher - den passer perfekt rundt teksten :) 

Vimpelen under teksten og blomstene er en av nyhetene fra Rayher, og heter Tag Frames
Det er også en veldig fin basic dies å ha fordi den er så anvendelig og kan brukes til så masse forskjellig. Jeg digger at det er en scalloped kant rundt den ytterste, det gir den så mye mer liv. 


Jeg vil gjerne delta i disse utfordringene med dette kortet :
Papirdesign : Bingo
Jeg har brukt dies, perler og sirkel

Papirplaneten : Haloween og / eller høstfarger



1 kommentar:

  1. Så flott "kaffikort" du har laga. Enig i at det er ein flott serie. Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring.
    DT-Annelen

    SvarSlett