mandag 13. mars 2017

Påskedekorert tofifee eske

I dag blogger jeg en påskedekorert tofifee eske for Hobbykunst Norge.

 Jeg har fått lekt meg med mange av de nye herlige disene til Rayher, de har blitt en stor favoritt

 Her ser dere to forskjellige blad dies, samt en ny bølgekant som er kommet.

 Det har kommet ett sett med 3 påskeharer i - de er lkjempenydelige. To av dem fikk plassen sin på esken

 Nærbilde av flere detaljer

 Laget en litt annen variant enn jeg pleier, og har en lukkemekanisme med magneter foran på esken

Fant en liten påsketekst som passet til teamet


Jeg deltar i disse utfordringene med esken :

Hjerteboden : påske

Kaboks : påske

Scrap from your heart : 3D/altered

4 kommentarer:

  1. Ett alldeles underbart alster!! Lyckliga den som får den i gåva!!! Älskar färgerna och den fräscha känslan och alla fina detaljer . Tack snälla för din tolkning hos oss på kaBoks!!! Kram Anna 😊

    SvarSlett
  2. Så flott eske Anita! Ja, påskeharene er jo bare kjempe søte og blad diesene også! Skjønner godt at dem har blitt en av dine favoritter :)
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Hjerteboden.
    DT Maria

    SvarSlett
  3. Så nydelig påskekort! Og for en herlig lek med dies! Nydelig alt sammen! Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap From Your Heart!

    Hilsen DT Stine

    SvarSlett
  4. Kjempe fin påske dekorert toffifee. Søte harepuser. Fin harmoni i oppsett og farger. Takk for at du deltar hos Hjerteborden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett